Mrvbltn Merhaba bayanlar 4 gün önce spinal sezeryan oldum ama aşırı ödemim var çok su içiyorum ama ayaklarımdan dudaklarıma kadar aşırı şişlik var nasıl geçer?
Gulsah_09 Mrvbltn cnm benimde ayni sekilde bir anda şişti telaş ettim kontrolumde vardi doktorum 1 hafta icinde gecicek dedi ve gecti