Sevvalll42 lazere gitmis biri olarak diyorum. Evet azaliyo tüh seklinde cikiyo ama tamamen bitmiyo. Tabiki her ay alinma kicaminda cikmiyo. Seanslar kil tiline gore belirlendigi icin seanslar bittikten sonra 3 4 ay da bir tekrar gidip lazer olunmasi lazim. Ben cok killi bi insan degilim sadece ozel bolgemde ve koltuk altimda cikar. Bacaklarimda bile kil cikmaz benim. (Maşallah de bu arada 22 yasimdan sonra bacaklarimin killariyla ugrastirma beni)😂 neyse yani dedigim gibi seanslar bitse de tuh seklinde 3 5 tane cikiyo bunlar icinde cogalmamasi icin tekrar 3 5 ayda bir gidilmesi gerekiyi. Senin dedigin atisli sana hayli hayli yeter omur boyu. 10 seans yani 10 ay da her ay yapsansomra 3 5 ayda bir yaptiginda rahst gider. Belli bi yastan sonra zaten tamamen azalir belki bazilarinda oyle oluyo. Ben seanslardan sonra tekrar gitmedigim icin cogaldi o huzden bida agdayla devam ettim hep yine tuy seklinde cikiyo. Bence kesinlikle al bende almayi düşünüyorum Philips markasinin ki baya iyi diyolar ama k da markasindan dolayi kesin ne kadar iyidir bilinmez 🤷🏻♀️