Suliss76 nurcan05 16 hafta 5 günlük ve ilk bebişim olduğu için aşırı heyecanlıyım hemen alışveriş etmek istiyorum haliyle ama yüzünü saklıyor ayretten bacaklarini da kendine çekmiş vaziyette😅
nurcan05 Suliss76 benimde kızım gelmek istemiyor yolun sonuna geldik artık ilk benimde sabırsızlıkla bekliyorum 🥰
Mommmmy Suliss76 Benm 29 Eylül görünüyor ama sezeryan olacağı işin eylülün ikinci haftası doğar diyorum 16’sı gibi ☺️ cinsiyeti kı gibi dedi doktor . Yaz nasıl geçecek kara kara onu düşünüyorum bende
mammamiamama Benim de tahmini 9eylül🌸 Kızım olacak inşallah ama detaylıyı bekliyorum daha hiçbir şey almadım 🫠
Serife3304 Suliss76 25 Eylül görünüyor normalde ama ikiz olduğu için daha erken olabilir diye düşünüyoruz 🥰