Sksjsux355-- Ne denli oluyor sizde panik atak geçirince neler yaşıyorsunuz bende de var çünkü ama ilaç kullanmıyorum
Pelinklc Sksjsux355-- Ozellikle kalp çarpıntısı oluyor nefes darlığı içim içime sığmıyor o an göz kararıyor yani çok kötü
Sksjsux355-- Pelinklc bende post açmıştım panik atak ile ilgili şuan konuşuyoruz orda sende görünce merak ettim evet bende de oluyor maalesef 3 gun de bi kan vermekten çok yoruldum