Xmom bn çok çektim 20 lik ağrısından bnmki çıktı ve için delikti çürüktü yani 5 saat boyunca kesintisiz ağladığımı bilirim beynime atıyor doktor sinire yapışık olduğu için çok ağrıdığını ve dişini kımıldatmamızla beraber dudağın ömür boyu uyuşuk kalabilir dedi her gün ağlamaktansa uyuşuk kalsın riski göze alıyorum dedim geçen sene çektim hamile değildim tabi diş ve çene cerrahisi bölümü baktı bnmki yarısı gömülüydü ameliyatla çekti dikiş atıldı