Seddda Kaçıncı hafta da net hissettiniz acaba 2. Gebelik ve 18+2 çok nadir sanki hissediyorum oda emin olamadım daha çok hissetmem gerekiyor sanki merak ettim ?
Miskinim Seddda 2. Daha erken hissediliyor diyorlar ama bence endişelenme o hissettiğin minik minik belli etmeler kendini
Miskinim Seddda karın yapısıylada alakalı oluyor canım endişelenme. İlk gebelikte ben 16. Haftamda hissediyordum. Arkadaşım 21. Haftada hissetti tamamen vücudunla alakalı gönlünü ferah tut bayramı zehir etme kendine 💐
Seddda Miskinim aynen doğru söylüyorsun teşekkür ederim Allah sağlık la kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲