Ayın 18 ine son kontrolüm var oksapar iğne kullanıyorum kan sulandırıcı iğne kullananlar epidural veya spinal anestesi olamıyormuş diye duydum igne kullanıp o yöntemleri tercih eden varmı açıkcası bende ztn genel anestesi olmak istiyorum da sizlere bir sorayım dedim