İyi geceler hamişler 🤗 Bende inşallah allahın izniyle 2. Ye hamileyim. 11 yıl sonra karar verdim ama kafam allak bullak oldu.
İdrar testi silik çıkınca adetimde 10 gün gecikince beta yaptırdım.
Son sat : 26.02 başlangıç 01.03 bitiş.
Betam 1 nisanda 227 çıktı. Fakat kese görünmediği için takibe alındım. 4 nisanda 388,75 / 5 nisanda doktorumun isteği üzerine yapıldı 510 / son olarak 7 nisanda 823 …
Doktorumun demesine göre dış gebelikmiş. Ümitlenmemeliymişim , bu kadar yavaş çıkmazmış. Şimdilerde 22 binlerde olması gerekiyormuş. Yarın başka doktora randevum var. Ama gözüme uyku girmiyor. Bu arada lekelenmemde var 25 gündür. Beta hcg hakkında bilgi sahibi olup , beni aydınlatıcak biri varsa çokk sevinirim 🫶🙏