PregnantLady Desteyin için çok teşekkür ederimm🥺🥺❤️❤️evet insanın bu dönemlerde yalnız olmadığını bilmek, aynı durumu bütün annelerin yaşadığını, bu yollardan herkesin geçtiğini bilmek bir nebze de olsa teselli veriyor❤️ bol su ve çay içiyorum ki sütüm olsun. Çay ile arada bisküvi filan yiyorum🥲🥺yememelimiyim? Hurma ile de içiyorum çayı. Şimdilerde her yerde bol olsa da domates hıyar çilek erik yemiyorum🥲hormonlu olduğu için, o da gaz yapıyor. Hamilelikte bunları canım çok çekiyordu mevsimi değildi diye yiyemedim, şimdi de süt veriyorum diye yiyemiyorum🥲