Laboquick ovülasyon testinde çift çizgi gördüm fakat iki çizgi aynı renkteydi iki gün boyunca. Daha sonra silikleşti. Kontrol çizgisinden daha koyu olmadığı için yumurta az mı gelişmiş oluyor acaba ? Bir de ben sadece iki pik gününü değerlendirebildim çatlama günü daha mı önemli ? Bilenler yardımcı olursa çok sevinirim 🙏🏻