Berfgen mart ayin da adetten 3 gün sonra yapmaya başlamıştım o zaman anca yapabilmistim 3 gün sonra baslamama rağmen 6 gün de hemen çift cizgi olmuştu ama Nisan ayı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim çünkü hep silik çıkıyor biliyorum her insan farklı olabilir ama aklımın almadığı şeyler var kafam çok karışık bir gün silik çıkıyorsa diğer gün cizgi hiç olmuyor bu yüzden kafam karışıyor