Merhabalar kızlar. Geçen hafta az bir kanamam olmuştu doktor rahimde bir kanama alanı olmadığını söyledi ve düşük önleyici iğne yaptı haftaya kontrole gel dedi. Bugün gittim bebeğin eşi aşağıda kanama oradan gelmiş olabilir dedi. Sizlerde böyle bir durum yaşayan var mı ?