CerenEkin Tokluk değerlerim normal ya da normale çok yakın öğlen ve akşam açlık değerim normal ama sabah açlık değerim 100-110 arası. Diikat etmeme rağmen bunu düşüremedim. Ne yapabilirim ?
Leylasezerleyla CerenEkin bir ara açlık şekerim sınırı geliyordu bir kaç birim .Şöyle çözdüm akşam karbonhidrat tüketirsem sabaha kadar düşemiyordu .Bende sabah ve akşam diyetimi düzenledim karbonhidratlı tüketeceksem mutlaka gün içine ekliyorum .Bu şekilde sabah açlıklarım düzene girdi .
Erzurumlianne CerenEkin bir haftadır benim de öyle 100 ile 108 arası çıkıyor. Kolestaz çıktı ona mı stres yaptım yükseldi bilmiyorum