ozgekader Roj_kdc bizimde uygulamaya göre 10 günümüz kaldı bazı sebeplerden dolayı net olarak doğum şeklim belli değil ama ayın 16 sında doktorum son kez çatı muayenesi yapıcak baktıki herşey aynı 17 sinde sezaryen olucam 🤭bebişler sağlıkla gelsin inşallah 🌸
gata Roj_kdc Aslında son 42. İkizlerle aylarca bu günü görmeyi bekledim 34+0 🥹 bayramı atlatabilrisem doktorum bayram sonu 16sında alabilirim dedi. Eğer durumum iyi giderse belki en fazla bir hafta daha erteleyebilir bakıcaz yani. Maks 2 haftam kaldı 🥲