Iremsengun aynı şeyi vende yaşadım 3 tane doktora gözüktüm biri kesende yırtık var bebeğin eşi aşşada erken doğum riskin var dedi iğne yaptı 1 hafta 10 gün sonra başka doktora gözüktüm sapasağlam olduğumu ve bebeğinde suyunun gayet iyi olduğunu kesemde de yırtık vs olmadığını söyledi