27+2 olduk kasiklarimda Bayadır batma ve agri var hareket ettiğimde yürüdüğümde daha etkili oluyor bacaklarıma kadar agri vuruyor idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı ilaçları kullanıyorum ama hala devam ediyor bu durumu yaşayan varmi litfen yardımcı olun artık çok canım yaniyor😔😔