baharmom35 BetulK0 yaaaaa canımmmmmm hayırlı olsun Allahım bende kocaman yazmak istiyorum 1 de gel dediler baktınız ki benden ses çıkmıyor anlayın öbür türlü hemen yazıcam 😂😂
BetulK0 Hepinize teşekkür ederim kızlar Allah razı olsun rabbim isteyen herkese nasip etsin 🥹❤️ beta 162 çıktı 9.günüm
baharmom35 BetulK0 canım benımde pozitiffff 🤲🤲 Allah a şükürler olsun çok mutluyum çok heyecanlıyım ❤️❤️❤️
18BSr BetulK0 maşallah beta değerin de güzel 🥰 tek gebelik olabilir 🙃 şimdi sırada katlanması kese ve kalp atışı 🥰🥰
BetulK0 baharmom35 gördüm canım gördüm maşallah değerin de çok iyi rabbim devamını getirsin ikimize de ❤️❤️
BetulK0 18BSr evet ya şimdi de hala tedirginim inşallah kat kat değerim artar inşallah güzel bi şekilde keseyi kalp atışını da görürüz 🤲🏼❤️ kalp atışına kadar içim rahat etmicek sanırım
18BSr BetulK0 merak etme rahat ol değerin güzel çok şükür ama hep o korku devam ediyor iş kalp atışıyla da bitmiyor doğuma kadar devam bu tedirginlik 🥰🥰😍