Eşleriniz galiba azosperm inşallah pozitifsinizdir eğer pozitif değilseniz embriyolog Semra sertyel var telegram grubu da var türkiye de ilk rosiyi yapan kişi boşuna orda burda deneme yapmayın araştırın bu kişiyi ve ona gidin telegram grubu da var bu kadından başka işini düzgün yapan yok bir de heöen tese olmayın önce tedavi