Dlnoz İdrar yolu enfeksiyonum olduğu için doktor bu ilacı verdi ilacı her içtiğimde baş ağrısı mide bulantısı bazen karın ağrısı yaşıyorum. Devam etsem mi doktora söylesem mi bilemedim. Belki normaldir bu yan etkileri diye düşündüm
Bukettt23 Dlnoz ben kullandım ilacı ve bitirene kadar günde iki defa kullandım çok şükür diğer ay kalmadı enfeksiyon onun yanı sıra turna yemişi de günde bir avuç tükettim iyi geldi bana
Kubraa0608 Ben kullandım hamileligimden önce idrar yolu enfeksiyonum vardi benimde cok iyi bi antibiyotik fakat bu sekilde sorun yasiyorsan mutlaka doktoruna söyle farkli bir antibiyotik yazacaktir.
Dlnoz Kubraa0608 söyledim bugün bakalım bende hamilelik öncesi başka bi ilaç daha kullanmıştm oda aynı etkileri yapmıştı.
Dlnoz SmyEsciv enfeksiyonun yüksek dedi 5 6 gün kullan bırak dedi en etkili ilaç buymuş birde bebeğe zarar vermiyormuş. Yemekler arasında kullanmaya başladım günde 3 kereydi iki ye düşürdüm valla
Dlnoz 3 demedi eczacı 3 demişti doktorda rahatsz olunca 5 gün iç bırak dedi benimde 5 gün dolunca iki ye düşürdüm bitirene kadar içmeyi düşünüyorum.
Dlnoz Bukettt23 turna yemişini ilk defa duydum. Bende bitirine kadar içerim ilacı inşallah enfeksiyon oluşmaz daha