Kızlar bugün kontrolden sonra kaşıntım olmaya başladı sürülen losyondan olma ihtimalini düşünüyorum sonrasında oldu çünkü her neyse yediğim bişey de dokunmuş olabilir iki ihtimal var yani karnım kaşınıyordu hafif kızarmış çatlamadan dolayı kaşıdigim da olmuştu bu kızarıklık alerjik de olabilir
Sorum şu yarına kadar beklemeyi düşünüyorum alerjik bı durumda bebek etkilenir mi?