Kr6543 Çay ve kahveyle alakalı değil ama bana da dün hamilesin ağaçtan meyve toplama ağacı kurutursun hamileler ağaçtan meyve toplarsa o ağaç kururmuş dediler 😁
Gizem1504 birmeleginannesi_ kahve mutluluk sebebi ya bende öyle eğer baktım başım ağrıyor 2yi zorlarım ama 3 zaten normal zamandada içmiyrm
birmeleginannesi_ Gizem1504 Allah yardımcımız olsun gebelikten sonra günde her öğün içmeyi düşünüyorum 😂😂
birmeleginannesi_ metemom_ ay o ilaçlar illallahlik zaten ferrum ve Decaviti doğumdan sonra fırlatıp atmayı düşünüyorum 🥹😂
metemom_ birmeleginannesi_ ben çoğunu kullanamıyorum hepsi midemi kötü etkiliyor doktor da biraktiriyor çok şükür ki vitamin değerlerim iyi
birmeleginannesi_ Gizem1504 çay kahve çok seviyorum hele cola nargile uff bu ikili benim askimdi gebelikten önce gebelikten sonra ilk yapacagim ikili bu ikisi nargile ve cola 😂
birmeleginannesi_ metemom_ benimde iyi de doktor doğuma kadar devam diyo ben arada içmeyi unutuyorum yada içmiyorum çünkü içe içe artık ağzımın içinde değişik bı tat oldu böyle kuru tatlimsi bı tat ara veriyotum o yüzden arada