eminehilise
Boynunda 2 kat kordon olduğunu bilerek normal Doğuma girdim. Ayağına ve vücuduna da dolanmıştı. Çok sıkıntılar çektik.
Bi daha doğursam aynı riski almam. Bebeğim 14 günlük.
Doktorunuzla tüm detayları iyi konuşun.
Benim doktorum sadece boynunda var sorun olmaz demişti. Ama Doğumda anladık durumu.