Sevgılı anneler dogum yapalı 6 gun oldu inanılmaz zor bı dogum hıkayem oldu üstüne göguslerım yara oldu halbu ki daha dogum yapmadan kremimi gümüş kapakları kullndım ama ne fayda…neyse birde bebegım sarılık oldu degeri 16 ya çıkmıs 1 gun hastnde yattık 8 e düştü sonrasında bugun kontrole gıttık tekrrdan test yapıldı 12 olmuş sütüm geliyor süreklide emzırıyorum hemde 1.5 2 saatte bır yaklasık 35 40 dk emzırıyorum durup durup emdıgı için. doktorumuz bugun mamaya baslayalım arada mamada ver dedı cok uyuyo cok zor uyandırıyorum hatta uyanmıyo bunlar dısında yapacagım bırsey var mı tecrübeli annelerden lütfen destek ve yardım:(((