Kızlar selam.
Daha henüz bunu yaşamadım 37+2 yim. Ama şunu merak ediyorum. Su geldiğinde muhakkak doğum sancısı başlar mı?
Benim ilk gebeliğimde suyum gelmişti.
Ama sancım yoktu 5 saat beklemiştim yine gelmemişti. Suni sancı vermişlerdi yine sancı gelmemişti.
Şimdi aynı şeyleri yaşar mıyım bilmiyorum. İlki sezaryendi. Bu nedense içime normal doğum yapacakmışım ve bu kez acıyı hissedecekmişim gibi geliyor. Doğum sancıları su gelmeden önce de başlayanlar oluyor ama suyun gelmesiyle muhakkak başlar mı, ben mi bi garibim yoksa :))