Nureymn Haftada erken denilmişti 34 . Haftada tekrar randevum var nst yapılır mı acaba ? Neye bağlı nst ye alıyorlar ?
Ozlem0795 Nureymn yok hiç bir sıkıntı yoktu 39da sancısız doğurdum hatta ama doktor o şekilde ilerletti sebepsizce 😊
ozgekader Nureymn genelde ya 32.haftada yada 34.haftada nst başlıyo 32 nadir ama 34 artık net başlanıp haftalık takip yapılıyo. Sancı takibi bebek kalp atışı takibi Kimi insanda sancı olunca yada kasılmalar daha erken başlanabiliyo