Kızlar merhaba bu benim ilk gebeliğim bir kızım olacak normalde 23+4 olması gerekirken 22+4 çıktı 1 hafta gerilik var dedi doktor kendim kilo almışım ama bebek yeterince beslenmemiş seninle beraber kilo alması gerekti dedi. Yumurta kefir vs. tüketiyorum aslında takip edeceğiz geriliğin 3 haftayı geçmemesi gerek dedi doktor . Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Ne yapmam gerekiyor? Çok endişelendim.. 🙏🏻