Kızlar yeni anneyim ve tedirginim 18 günlük bebeğim var anne sütü alıyor ve sürekli küsüyor ve böyle ağzın dan burnun dan bu normal falan diyorlar ben tedirgin oluyorum sizce üşütmüş olabilir mi yada normal mi dedikleri gibi içim hiç rahat degil bazen oluyor emerken küsüyor bazen baya emdik den snra psikolojim ztn pert durum da lohusalık falan sizce hastaneye götürmelimiyim