Merhabalar,
Normalde 25 Mart a sezeryan gunu almistik.
İlk gebeligimde 9 cm acilmam vardi ve bebek asagi inmemisti acil sezeryan olmustum bu gebelikte 38+4 icin gun aldik ama aceleci kizim 18 Mart gecesi 37+4 te rahat durmadi bu sefer değişik sanci gibi degilde agri oldu ve oturup yatamiyordum gece 3 te esimi kaldirdim ama hastaneye gitme niyetim yok suyum gelmedi daha var diyorum :)) esim de israr ediyor.
Hemen dusa girdim esim 9 yasinda olan oglumu kaldirdi hazirlandik sabah 6 da hastanedeydim 2cm acilmam vardi.
Doktorumu aradilar 8 de sezeryana alacaklardi benim 7 bucukta kanamam oldu bebek plasentadan kurtulmus ve kakasini yapmis apar topar spinal oldum.
İgne biraz acitti ama hemen derin nefes aldim be yanimdaki hastane ekibi cok ilgilendi tabi kanama hepsini cok korkuttu kimse bana yansitmiyormus megersem.
Sonra doktorum geldi benimle hic konusmadan bebegi aldi ben o sirada panik kesmeyin diyorum bir yandan :) o sirada bebek aglamasi duydum doktorum bana bakti cok korkuttum bizi dedi hic konusamadim dedi dikis esnasinda ben masada uyumusum doktorumun bitti demesi ile uyandim 😂😂 cok sukur saglikla bebegimize kavuştuk doktorumuz bir daha bebek dusunursen 37 de mutlaka aldir daha fazla beklemesin dedi..