Ayseee230117 Kızlar merhaba 8 haftalık hamileyim kahverengi leke geldi bi seferlik peceteye silince sonra yok ama hafif kasik ağrım var adet günüm bugün de hamile olmasan her ayın 8 inde adet oluyordum onun etkisi mi acaba korktum başıma gelen varmı
Pembesarelle2 Ayseee230117 Bende 9 haftalığım benimde aynı şekilde çok açık kahverengi geldi ilk gün takip ettim ağrım vs yoktu ikinci gün akşam üstü yine gelince acile gittik çok şükür bebek iyi kanama alanı yok aktif kanamada yok progestan verdi doktor yinede onu kullanıyorum şuan normale döndüm Sende git görün
Gamzealptkn Ayseee230117 bnde 5+1 haftaym yarn kese görmeye gidicektm bugn kahverengi leke geldi doktorumu aradm progestan verdi bi tane kullandm bel ağrm var o beni korkutuyo kasık ağrm hep vardı yerleşme ağrısı diyodum ama şimdi bi ateş basıyo sanki yarn kese görmeye gtcz ama umudum gitti ağla ağla saatlerdir inşallah bişey yoktur da yarn keseyi görürüz 🙏🙏
gizem-cbn Pembesarelle2 o haftalarda bende de olmuştu doktor eski adet kanı kendini atıyor demişti 🤷♀️
Elos_1907 Pembesarelle2 daha önce düşüğüm vardı suan 5 haftalığım kanamam yok çok şükür ama doktor eski düşüklerim nedeniyle progestn yazdı kullan diye. Almadım kanama olmadan fitil kullanılır mı
Pembesarelle2 gizem-cbn Çok açık bir kahvre rengiydi tamda adet döngümdü zaten ama rahat edemedim gittim acile 🥹 Şuan normale döndü ağızdan alıyorum progestan ama kasık ağrısı yapıyor
Ayseee230117 gizem-cbn hadi ya inşallah öyledir doktorum kanama olursa diye bı ilaç vermişti leke görünce içtim ama bakalım
Ayseee230117 Pembesarelle2 evet benim de öyle çok açık ama peteceyi kaplamıştı akıntıya bir gelmiş gibiydi
Ayseee230117 Pembesarelle2 valla korktum açıkçası temizlikte yaptık annemle ama çok da ben bişey yapmadım ondan da olabilir mi acaba
gizem-cbn Ayseee230117 progestanı banada vermişti her ihtimale karşı 12. Haftaya kadar fitil olarak kullandım bende. Ağızdan alınca yan etkisi daha fazlaymış uyku falan yapıyor demişlerdi
Pembesarelle2 Ayseee230117 Bazıları olabileceğini söylüyor canım ama bilgim yok benim yanlış yönlendirmiyim
Elos_1907 gizem-cbn benim de öyle her ihtimale karşı daha önceki düşüklerim nedeniyle. Kanamam yok tabi kullanmalımym yüne ya
Ayseee230117 Elos_1907 bana hamile olduğumu öğrendiğim den beri duphaston diye bir ilaç verdi kese ve kalp atışını duyana kadar iç dedi kalp atışı duyduk kesti iki hafta kullanmadım işte bugün leke geldi sen kullan ihmal etme istersen
gizem-cbn Elos_1907 kullan sen benimde yoktu ama kullandım canım 12. Haftada kontrole gidersin o zaman sorarsın