Ay ilk alışverişim bu oldu 😅 hemen anakucağı sipariş ettim lüks ve gereksiz gibi duruyor ama hiç alakası yok ilk çocuğumda bu şekilde düşündüm ve almadım ablamla bebeklerimiz arasında tam 1 sene vardı benim kız doğunca onun çocuk 1 yaşına girdi ve dediki al dene gerçekten aldım ve denedim okadar kolaylıktı ki koyuyordum içine o hem sallanıyor oyuncaklara bakıyor ben koltukta rahatça uzanıp uyukluyordum 😅 oda uyuya kalıyordu sonra geri vermedim 😅 şimdi 2. Ye hamileyim ve eksik almaya başladığımız gibi ilk işim hemen onu sipariş etmek oldu