Arslan_ummu Kızlar benden adetim olmadığı halde leke geldi yumurtlamam falan da olmadı ki henüz diyeyim yerleşme kanaması başına gelen var mı korkmalı mıyım? Enfeksiyon için hap kullanıyorum onun etkisi olabilir mi
Esragenc5353 Arslan_ummu merhaba geçmiş olsun canım yerleşme kanaması bende yaşadım doktorum ilaç verdi düzelti korkulacak birşey yok dinlen geçene kadar 🌼 enfeksiyon bnmde vardı ilaç yerine günde 2 litre su tüketmeye çalıştım sonrasında geçti
Arslan_ummu Esragenc5353 canım yerleşme kanaması olması mümkün değil diye düşünüyorum da birden gelince durduk yere korkuttu beni
Esslemm Esragenc5353 yerleşme kanaması nedir bende aşılama oldum bu ay adetime 5 gün var bugün kanamam oldu
Esragenc5353 Esslemm bebeğin rahme tutunduğunun belirtisi doktorum bana öle söylemişti ilaç verdi sonra düzeldi endişelenecek bir durum yok bazı kadınlarda olabilir.