Kizlar 2 hafta once hersey yolunda giderken kontrolde 2 hafta gelişim geriligi var dendi onun stresi ayrı 10 gün sonra cagirdi cok şükür ilerleme olmamiş gerilemisti o 10 gün bana 10 sene gibi gelmişti 37 haftama kadar çalıştım üstüne onun yorgunlugu smdi doktor her hafta kontrole çagırdı nisanin 12 sine beni anesteziye falan gönderdi kan alımdı 5 tüp falan bunlarla acilden giriş yap o gün karar vercem ne zaman sezeryan olcagını falan dedi içimde korku heycan bıkkınlik ni kötüyüm amaliyat olcam onun korkusuda ayrı çok kötüyüm sanki şimdiden girdim lohusalıga nasıl geçcek amaliyat hep ölcem diye korkuyorum amaliyat sonrası agrılardan korkuyorum napcam ben ya😪😔