Alyaveysel 1 Nisan 602 4 Nisan 1742 7 Nisan 2779 Farklı yerlerde aralıklı günlerde yaptım, kese Altan göründü 4 mm göründü, böyle olup sağlıklı gebeligi devam eden varmı
bubuiledudu Alyaveysel farklı yerlerde yapılan testlerden anlaşılmaz. 2 gün arayla aynı yerde verilmesi lazimdi ama kese görünce de başka kan vermenize gerek yok
Sedaylmz Alyaveysel benim de vajınal muayene ile 4 milim göründü bugün gittik büyümüş kese ve karından göründü daha iyi sonuçları inşallah iki hafta sonra görücez inşallah sizde güzel haberler alırsınız
Brc22 Alyaveysel farklı yerlerde verirken ilk kez vermediğinizi söylediniz mi çünkü ilk kez değilse sulandırılmış bakılması gerekiyormuş bana kan alan kişi öyle demisti
Alyaveysel Benim 7 tane gebeligim oldu hepsi düşükle sonuçlandı,bu 8. Gebeligim, bu sefer oldu dedim kan testleri böyle çıktı keseden küçük görünce moralim çok bozuldu
Alyaveysel Sedaylmz kac haftalikken 4 mm çıktı acaba sizin, teşekkür ederim Allah razı olsun ınşallah
Brc22 Alyaveysel benimde ikinci düşük çıkmıştı 3. Kan verisimde alan hemşire sordu da 506dan 1600lere cikti ve bugün keseyi gördük umarım sizinde yanlış bakıldığı için düşük cikmistir😊
Alyaveysel Berfgen evet herseye bakıldı, ama sebep bulunamıyor, kan pihtilasmasi var iğnede kullaniyorum hep kalp durması oluyor
Berfgen Alyaveysel belki sağlıklı gebelik olmuyordur veya bebek tutunamayor bi arkadaşımızın da öyleydi en son bi doktora gittiler meğerse tüplerinden birinde bi delik varmış onu ameliyat edince çok şükür hamile kaldı
Alyaveysel Brc22 umarım öyledir kesede karından gorunmeyince, belirtilerde gidince ister istemez biraz telaşlandim ,bayramdan sonraya çağırdı zaman geçmiyor
Alyaveysel Brc22 aslında ben 2 günde degildi 3 yada 4 gunde farklı yerlerde baktım hesaplayinca kendime göre, değerler az çıktı
Brc22 Alyaveysel yani gün olarak değilde 2. Ve daha fazla bakıldığında sulandırılmış bakmaları gerekiyormuş farklı yerlerde ve günlerde de olsa
Alyaveysel Berfgen evet çok doktorlara gittim, gecen sene rahmin dar ameliyat denildi,ameliyat oldum ondan sonra yine 2dusuj yaptım,başka doktora gittim dusuklerim sebepleri yok hiç bir sorun yok denilmişti