Ben de şeker hastasıyım hamile olduğumu bilmeden şeker ilacımı kullanmaya devam ettim 8 haftalıkken öğrendim gebeliğimi dahiliye uzmanı şekerin şimdilik normal ilerliyor hamileliğin son zamanlarında belki yükselir çok yükselirse insuline başlarız ama onun dışında 27 hafta sonrası diyet uygulamanı tavsiye ederim dedi bakalım süreç nasıl ilerleyecek 🙂