aykar Hanımlar değilim yarın ovulasyon testim pik çıkarken gebelik testim silik çıkıyor iki görseli de ekliyorum böyle bir durumla karşılaşan var mı ? Ne anlama geliyor?
Hiranurunannesiii aykar Ben ovülasyonla öğrendim hamile olduğumu. T çizgisi C çizgisinden çok koyuydu. Sabahınada genelik testiyle doğrulamıştım.
FKRKS29 aykar eger alttaki erken gebelik testiyse büyük iht gebelik var ovilasyon testiylede gebelik öğrenen oluyo çünkü 🥰
aykar FKRKS29 Üstteki şerit olan ovulasyonn alttaki erken gebelik testi reglim yarın silik çıkması tedirgin etti bakalım neler olacak yarın tekrar test yapacağım
Prmdkanneee aykar yaaa hayırlı olsunnn sağlıkla gelsin bebisinizzz annnesiii 😍😍🌸 bize de dua edin 💌🫶🏻
FKRKS29 aykar hayirli olsunnnn ben burdayım anneeee diyooo🥰🥰🥰 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insAllah ❤️🥰🥰🥰
aykar Prmdkanneee Darısı bekleyen herkesin başına🥰 3 ay önce aynı bu şekil gebelik fark ettim ultrasonda göremeden 7. Haftada kaybettim kimyasal olmuş. Ondan buruğum hemen sevinemiyorum bakalım bu sefer sağlıklı olur inşallah