Kızlar ayağa kalktığımda kasıklarıma ağrı giriyor ama uzandığımda hafiften var o ağrı birde bebek hareket ettiği zaman kasığımın sağ tarafına acı giriyor acaba doğum sancısı mı anlamadım uzanınca hafiften ağrı hissediyorum sadece birde mide bulantısı geliyo arada makatada ağrı girdiğini hissediyorum