Fatmakrma merhabalar bende normalmdogum istiyordum ama bel.kemigimle.alakali sorun ve kuyruk sokumu problemimden Dr normal istiyirsan beyin cerrahi görmeli dedi, ve ben hiç riske atmak istemiyorum ki özellikle bu Dr u seçtim normalmdogum u seven yaptıran bir Dr du.sezeryannkarari aldım. Siz bilirsiniz ama.cati basık ve dar ise hiç rsike atmayın derim zor doğum sonucu bebek oksijensiz kalırsa mazallah cp dediğimiz cerebral palsili çocuklar oluyor ve bu beyin hasarı giderilemiyor , siz Dr u dinleyin derim onlar in tecrübe Şi daha cok