Erva18 Kızlar ben hsg çekmiştim doktorum tek tup kapalı dedi cevat hocayla görüştüm çekilen hsg gördü ve her iki tüpte kapalı dedi cevat hocaya gidip hsg den sknra hamile kalanlar varmi onerir misiniz
mrp2023 Erva18 her iki tüpte kapalıysa çünkü aşılama olmuyor diye biliyorum tüp bebek yapılmalı canım