Elif5305 bende şu an gaz sancısı çekiyorumm 14 haftalgim 😐 kesinlikle ayaklarımızı sıcak tutmamız ve gaz yapacak şeyler yemememiz lazım. Tuvalete çıkamıyorsan sindirimi kolaylaştıran şurup içebilirsin doktorunun tavsiyesi ile Ben içiyorum 4 5 saat sonra bütün bağırsaklarım temizleniyor gaz maz kalmıyor ama gelince de beni benden alıyor 🤐🤐 Allah yardımcimiz olsun