keremtahamom_ 30 haftamız bitiyor oğlumuz olcak bir türlü isme karar veremiyorduk, artık karar verdik gibi ben Kerem istiyordum babası da Taha dedi. Kerem Taha nasıl sizce
_handan91_ keremtahamom_ Bizde Kerem koyucaz insallah 💙 cok güzel ve anlamadi cok güzel bir isim. Taha da uymus yanina 😊