Deletedmom_789 gebeliğimin başından beri enfeksiyondan kurtulamadım 3 kutu antibiyotik 2 tek kullanımlık şase kullandım şuanda da 4.kutu antibiyotiğe başladım maalesef. 32+6 oldum çok şükür bazen genital bölgemde ıslaklık hissediyorum idrar mı kaçırıyorum enfeksiyondan dolayı akıntı mı oluyor yoksa bebeğin suyu mu kestiremiyorum da cinnet geçirmelik bir durum. Enfeksiyon oranlarımda hep çok yüksek çıkıyor ve işin garip yanı nerdeyse hiçbir belirtide vermiyor idrar yaparken yanma kasık ağrısı vs hiçbir şikayetimde yok. Bende korkuyorum erken doğuma sebebiyet verir diye.