Beritantuti İyi akşamlar herkese. 21+3 haftalık hamileyim. İki gündür belimde şiddetli ağrı vardı, doktora gittim. Bebeğin baş aşağı döndüğü için seni rahatsız etmesi normal dedi. Daha bu zamanda bebeği baş aşağı dönen var mı? Biraz tedirgin oldum açıkçası