Yasemincee26 Kızlar bebeğim doğum pozisyonunda, sağ tarafa dönük şekilde yatıyor. O yüzden elleri sağda ve elleriyle vuruyor doktorumuz elleri orda dedi tek tarafa vuruyor. Ayaklar yukarda ama ayaklarıyla vurmuyor normal mi ? 28 haftalık hamileyim
Eko93 Yasemincee26 valla benmki hep yer değiştiriyor. Bir dogum pozisyonunda bir ters dönüyor. Baktım çok wc geliyor ozaman dogum.pozisyonunda:)) çok sıkısmiyor isem donmus oluyor. Bide göbeğimi şeklindedde anlasiliyo
YeniGelinMeselesi Yasemincee26 ben anlamıyorum hangi pozisyonda olduğunu ya kontrolde en son doktorda bişey demedi ama yan yatıyo sanki enlemesine yani 😂 birde soluma yatınca art arta vuruyor eli mi ayağı mı bilmiyorum sıkışıyo galiba solum yattığımda 2 gündür bu şekilde oluyor bazen böyle döndüğünü hissediyorum kayma hareketi oluyo karnıma deyen ama neresi nerede duruyo hiç bilmiyorumm😅 27+5
amayinedeiyiilerledim Yasemincee26 kız nerden anlıyosun ayağıyla vurmadığını😅🙄 sürekli bi hareket halinde. Korkma aklına kötü şeyler getirme. Sonuçta kapalı bi kutu, göremiyoruz, hep eliyle vuruyor diyemezsin🙂
Yasemincee26 Eko93 ilk gebeliğim ya biraz tecrübesizim ama yaklaşık üç aydır doğum pozisyonundayız doktorumuz hep öyle söylüyor
Yasemincee26 YeniGelinMeselesi bende bu kontrolde öğrendim eliyle vurduğunu. Şimdi ayaklarıyla niye vurmuyor diye kaygılanıyırum 😑
amayinedeiyiilerledim Yasemincee26 ultrasona girince sorarsın olmadı. Ama ben bu korkunun yersiz olduğunu umuyorum ☺️
Foreverr En son gittiğimde baş aşşağı pozisyondaydı ve doktor sürekli pozisyon değiştirceni söyledi ama sürekli ayaklarıyla vuruyo özellikle ayağını sol tarafıma dayıyo vurmanın dışında kendini sağ taradımda topluyo şişiriyor bende anlamadım bazen karnım titreşime geçiyor 28 haftalığız 😂😂
Yasemincee26 Foreverr ya maşallah 🥰 bizimki de çok topluyor kendini sizin cinsiyet nedir. Kız bebek çok toplanır diyorlar
Foreverr Yasemincee26 erkek bizimkisi çok hareketli genelde erkek bebekler öyle olur derler ama bilemedim 😂🥰
Hazal966 Yasemincee26 anlayamazsınız ki neresiyle vurdugunu, pozisyonda değiştiriyorlar devamlı😀 haftanızda kücük yeri var suan
Gmz09 Yasemincee26 yani şöyle ki haftanız henüz erken.Bebek bol bol pozisyon değiştirir.Kafa değişmese bile sırtı poposu ayakları sürekli yer değiştiriyor.Bunu anlamak baya zor bu haftalarda yani eli de olabilir ayağı da.
Bino Yasemincee26 canım benim 30-32 haftalardan sonra daha çok hissedersin. Merak etme hatta 32 de ayaklarını mideme dayamış ben hissetmedim. Sonra sonra artık hissetmeye başladım. Şimdi de acıtarak dayıyo ayaklarını😄