1palyaco Ceydametee ilk yaptığınız da yok muydu bu çizgi . Pek bilmiyorum ama çok geç çıktıysa kuruma çizgisi vs diyorlar ya o olabilir diye dedim . Yine test varsa elinizde yarın sabah ilk idrar ile tekrarlayın bence . İnşallah vardır 🌸
Ceydametee 1palyaco İnşallah.Ama testlerde hep bı sıkıntı var sanki ya uç kısmı boşluklu olan test bu süngerli olan çok iyi ama hiçbir eczanede bulamadım internetten sipariş vermem gerekiyor🌸
Meltemm21 UmayAsya benim neredeyse 40 dakika sonra silik şekilde çıktı şuan 8 haftamız bitiyor inşallah Allah gönlünüze göre verir