Su1079 Merhaba kzılar bebeğinin hangi tarafta olduğunu nereden anlıyorsunuz benim her iki kasığım da ağrıyor ama hapşırınca hep sağ kasığım ağrıyıor
Esraaaas Su1079 daha haftanız küçük birazdaha geçsin anlarsınız ultrasonda da görebilirsiniz hangi tarafta olduğunu
Melson20 Su1079 yani ben 30 haftamdayim bazen ben bile neresi nerde anliyamiyorum. Mumkun degil o haftada anlamak. Sag veya solun agrimasi da bebegin orda oldugu anlamina gelmez ki.
Paronayanne Su1079 büyüyünce anlarsınız ancak . Çünkü benimde iki kasığımda ağrıyordu. Büyüdükçe sağ tarafımda bekledi . Hala da öyle .
Su1079 Melson20 evet her iki tarafta çok ağrıyor bebek ne taraftaysa genel de o taraf ağrır diyorlar ondan merak ettim bende zaten kesem tam ortadaymış