Gg5348 hey Allahım iyi ki doğdun kısmına kadar düşünmüş 😅😅😅 ben Nil ismini çok severim , çok kısa evet ama tek başına bile çok asil , ağızdan çıkarken bile bi hoş oluyo insan🥰 adıyla yaşasın inşallah Deniz de uyumlu dediğin gibi, artık sana kalmış annesi😍😘 hayrını güzel günlerini görmek nasip olsun hep🤗