Benimki de yüksek çıktı
Diyet yapıyorum ilk başta her öğün ölçüm yapıyordum sonra ölçümlerim iyi çıkınca doktor sadece gunde bir kez açlık tokluk ölçsem yeterli olacağını söyledi
Şimdilik guzel gidiyor inşallah insüline başlamadan doğum yaparım
28 haftalık oldum