metemom_ sabahları hareketli olmamasının sebebi sen hareketli olunca amniyon sıvısı dalgalanıyormuş oda bebeğin uyumasını sağlıyormus gece ise biz uzaniyoruz hareketsiz kalıyoruz diye o uyanık olup hareket ediyor benimkide sabah uyandığımda veya gece uyurken bazen onun vurmasına uyanıyorum🤲