Kızlar ben 14 haftalık hamileyim. Ve maalesef biraz kilolu hamile kaldım. Az yürüyeyim ya da ayakta durup iş yapayım alt karnım ve kasıklarım ağrıyor. Kötü bi grip atlattım vücudum hamladı belki de anlamıyorum. Devam eder mi sizce? İlerleyen zamanlarda daha da ağırlaşmaktan korkuyorum.