iremnur_17 Merhabalar 2,5 ay önce sezaryen doğum yaptım kırkımda kanamam çok olmadı 20 leke leke geldi 1 hafta önce regl oldum ama aşırı derece de kanamam oluyor ped yetiştiremiyorum bu normal mi acaba sizinkiler nasıl oldu
Askeryareni iremnur_17 benimde 45 gün oldu daha olmadım ama ilk gebeligimde 15 gün lekelendim 40 ım cıkınca cok geldi kanamam regl oldumda aynı
Pamuk iremnur_17 1 ay 27 gün sonra regl oldum.2 numara bebek bezi taktım başedemedim.Heryere çıkıyordu.
Daisyy000 iremnur_17 Doğumdan 8 ay sonra regli oldum. Öncesinde de 6 gün olurdum,yine 6 gün sürdü. ilk 3gun yoğundu. Bide regli olunca kendiliğinden 2 kg verdim sanırım ödem gitti
iremnur_17 Askeryareni kaç gün sürmüştü peki benim doğumdan önce 4-5 gün sürerdi bugün 1 hafta oldu hiç de bitecek gibi değil
Askeryareni iremnur_17 10 günn sürmüştü normal ama korkulcak bişe yoktur uzun sürerse git bi gözük doktora
Pamuk iremnur_17 Evet 5. Gün kesildi.Ama kendimden nefret ettim.3 kere koltuk örtüsü yıkadım basedemedim.
iremnur_17 Pamuk genelde herkesin normal döngüsü kadar sürmüş sanırım ben de bir sorun var doktora sorsm iyi olacak gibi
iremnur_17 Daisyy000 ay benim ilk günden beri şakır şakır elim ayağım buz tatlı yiye yiye bir hal oldum halsizlik bile yaptı
Unnamed0203 iremnur_17 merhabalar doğum sonrası 45. Gün regl oldum 1 hafta oldu benim de hala bitmedi regl yoğunluğu çok azaldı sizin bitti mi doktora sordunuz mu?
iremnur_17 Unnamed0203 12 gün sürdü benim bir kaç gün daha bitmeseydi soracaktım araştırmalarıma göre de normalmiş